lördag 11 april 2020

Påskafton

 
Glad påsk!
 
Hoppas ni njuter av god mat och familj och sol.
 
Eftersom man inte ska umgås med nära och kära så blir det heller inga kalas denna påsk för vår del.
 
Förutom jobbet så blir det hemmaplan och idag är det ju påskafton så då ska jag duka lite extra fint.
 
Igår hade vi grillpremiär.
Och även idag kör vi på grillat med goda tillbehör.
Ingen efterfrågade påskmaten när jag frågade så då hoppar vi över det i år.
 
Som sagt,
det är en lite annorlunda påsk...
 
Men vädret har varit med oss och det är bara så underbart.
 
Igår var jag ledig och jag var ärligt talat helt slut.
Så jag unnade mig att ta det lugnt och inte göra något av det jag tänkt egentligen.
Bäst att stanna upp ibland och lyssna på kroppen.
 
Idag har butiken varit öppen.
Känns så skönt att kunna ha dörren öppen in här nu när vädret tillåter det och vi alla ska hålla avstånd och tänka på det där med var vi sätter händerna och handhygien.
 



 
Ha en fin påskafton.
 
KRAM


1 kommentar:

Mia Coman sa...

Draga mea,
Atmosfera minunata de sarbatori este la tine!
Primavara cu cer senin si flori inmiresmate ne ajuta sa simtim sarbatorile la adevarata lor valoare.
Imbratisari, Mia