lördag 15 februari 2020

Sol, hjärtan och ägg.


Tack ljuvliga sol som lös igår.
Tänk så mycket glädje den ger.

Och som ett brev på posten så kommer automatiskt vårkänslorna.
Det är värsta berg och dalbanan ju...haha...
Ena dagen vårkänslor och nästa dag är det grått, blött och blåsigt igen.

Man får njuta av de dagar som bjuds.

MEN,
pga den vackra solen igår så fick jag sån inspiration att mitt bland alla hjärtan gå ut och fota de galet fina äggen som nyss kommit till butiken.

De ser nästan ut som godis....


Dessa kan man både hänga i sina fina skira sidenband eller lägga som dekoration.


Här i en liten vårgrupp med de första pensèerna.

LJUVLIGT!


Äggen finns nu i nätbutiken.

Och några andra bilder från igår....
Alla Hjärtans Dag till ära...

Hjärtan i solen utanför butiken.

Kärlek, kärlek, kärlek.




I år gjorde jag förutom vanliga buketter även en del med stommar av kornell eller björkris.
Hjärtformat så klart.


Detta är inte bara en Alla Hjärtans helg utan även en riktig födelsedagshelg.


Igår var vi och firade min ena bror och idag firar vi mig.
Presenter och blommor stod på bordet och väntade på mig när jag kom ner idag morse.
Hur varm i hjärtat blir man inte?!
Tacksam.

Tyvärr är det även lite sjukdomar och skit just nu men man får vara glad ändå.
Glad att det inte är värre för det kan det ju också vara.


Ha en underbar helg och hoppas ni är friska och krya!

KRAM

3 kommentarer:

Annika sa...

Hjärtligt grattis❤️
Hoppas Din dag blir en fin dag💐

Tulipa sa...

Tack snälla!
Den blev toppenbra.

Kram till dig!

Anonymous sa...

Hur jag kunde bosätta mig med min man med hjälp av Dr Ajayi stavmästaren, jag är 47 år med tre barn, en morgon för ungefär 8 månader sedan vaknade min man precis från sängen och nästa sak han sa var att vi borde skiljas om att han inte längre är intresserad av vårt äktenskap, de orden fick mig i balans och jag nästan besvimade, vädjade till honom och frågade vad som gick fel men han vägrade säga något, samma månad lämnade han huset och lämnade mig ensam med barnen och för att vara uppriktigt var det inte lätt för mig, sa till och med sin syster att hjälpa mig att be honom att förlåta mig om jag har fel med honom ovetande och alla grunder faller på ett döva örat. Jag sökte efter hjälp från olika plattformar men alla misslyckades tills jag läste en artikel om en spirituell man, en stavspelare som heter Dr Ajayi, jag förklarade mitt problem för honom och han sa till mig att ge lite information som jag gav honom, han berättade för min make är inte i sin rätta sinnesram, att han manipuleras av en annan kvinna, det är därför han söker skilsmässa, men han sa till mig att inte vara orolig att om tre dagar kommer alla mina bekymmer vara över och till min största överraskning efter trollformuleringarna gjordes av den stora Dr Ajayi, min man ringde att han är på väg hem igen och till och med frågade mig hur länge han har varit borta från huset, jag är verkligen glad att mitt äktenskap är räddat av den stora spell spellisten som heter Dr Ajayi, skilsmässan inträffade aldrig, jag fick en marknadsföring på arbetsplatsen, allt i mitt liv vänder sig till det goda och den stora spell spellisten Dr Ajayi är att tacka för allt detta. Om du har äktenskapsproblem, om du letar efter livmoderns frukt, om du vill få tillbaka din exälskare, om du vill ha lyckligtal för lotteri, om du behöver en skyddstaf, stav för rikedom osv ... Du är fri att kontakta Dr Ajayi för alla slags stavarbete och du kommer för evigt att vara stor för det eftersom alla dina hjärts önskningar kommer att uppfyllas. Du kan nå honom via e-post: drajayi1990@gmail.com eller Whatsapp +2347084887094.