onsdag 12 februari 2020

Frisyrer jag haft))


Hej onsdag!

Oj jösses vad det fortsätter blåsa!

Jag fick tom ge upp min promenad igår kväll och det har nog aldrig hänt förut.
Det blåste i kombination med regn så det var helt förskräckligt.
Jag kom halvvägs och sen fick jag skjuts hem...haha... Det vill man ju helst inte ha men det var bara omöjligt...
Jag gav upp.😌Vattenfrost i fingrarna och helt genomblöt trots regnskydd.😂


Ja detta inlägget heter då "Frisyrer jag haft"😍

Jag älskar verkligen sådana här klassiska uppsättningar.


Något annat jag älskar är flätor.

Och flätor kan ju bakas in i en frisyr på många olika sätt.

Som denna favvon.



Sen har jag varit mörkhårig mellan varven...vintertid.


Men jag trivs ju bäst med det ljusare i längden det måste jag säga.
Det är liksom jag.😊
En annan flätvariant på frisyr.


Sommarblond och fläta i luggen.




Och favoriten, enkel fläta.


Att sätta håret på sidan i en knut som dras ut så den blir lite större är en annan favorit genom åren.




Ja och ibland blev håret mörkt med lite ljusare slingor i...
😄
Inget jag skulle välja nu dock))



Även när jag varit mörkhårig så har jag alltid haft lite ljust framtill mot ansiktet så det inte ska bli för mörkt))


"Bulle" på huvudet.
Många såna har det också blivit))
😊


Somrigt, lockigt, snurrat och löst uppsatt.


FlätorX3!
💗




Och nu ska väl tilläggas att de mer avancerade håruppsättningarna här i detta inlägget har jag inte snott ihop själv innan jobbet 😃 utan de har frisör Johanna på "Salong Fina" gjort.

Själv får man ju hålla sig till "bullar", knutar, flätor...😍

Men visst är det roligt med fina håruppsättningar.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: