onsdag 26 februari 2020

Dekorera i låda.


När man fått lite vårkänslor så kommer vintern smygande igen...
Är det inte alltid så...😊😏

Därför blir det lite vårigt med gult och ägg som pepp och heja våren!💛

Det är ju allt bra trevligt med en simpel dekoration så här eller vad tycker ni?

Trälådorna ingår i en "Unique" serie där varje låda är handtillverkad och nött och med patina.
Dessa köper vi in från leverantör men ingen är exakt lik den andra, men det innebär också att vi har mer än en, vilket ju ofta är fallet annars på de antika sakerna som mestadels finns i just ett exemplar.

Här har jag använt mig av en sådan här trälåda som det finns flera av (finns under kategori; Inredning; Detaljer i webshopen).
I lådan har jag satt glas från antiken i både burk och flaskform.
En liten minipåsklilja i glasburken, vide och tulpaner i vaserna och runtomkring har jag tryckt ner lite mossa, ägg och fjädrar.
Trevligt både inne och ute.

Förresten när tulpanerna ni har i vas inne börjar ge med sig och vissna, sätt dem utanför dörren i något som är frosttåligt, eller stick ner dem i en kruka direkt i jorden, så håller de ännu lite längre!
Och ger vårglädje utanför dörren också.


Idag har jag mest ägnat mig åt sorgbinderi.
Och de fina jeansen som syntes i förra inlägget har också hamnat i nätbutiken.

Om en dryg timme ska det iväg och tränas och jag har så ont i ryggen...
Måste gå och göra lite övningar innan den ska utsättas för hopp och lyft och allt vad det är))😂

Efter förra veckans pass, samma som jag ska på idag och som blir andra gången av just detta, ja då hade jag sån träningsvärk i tre dagar!
Man kunde tro att jag inte tränat förut överhuvudtaget.
Kunde knappt ens gå i trappan i butiken...😁
Det kändes som att jag varit på värsta US Marines träningen eller nåt...haha...
(kanske inte ska ge 100% idag...😅)
Vi får se vad kroppen orkar.

Man är ju inte den som ger sig i första taget så är det bara men det kan ju vara lite dumt ibland....
Jag har ju min obligatoriska löprunda på lördagarna men även den fick jag pausa för min kropp bara skrek nej, nej, nej...

Nåväl, det är i alla fall roligt att träna något annat också och det är världens pepp på denna ledaren också.



Med hopp om vår!

Kram!

Inga kommentarer: