torsdag 6 februari 2020

Madam Stoltz




Nu springer dagarna på...
Redan torsdag och jag skulle ju bli färdig att skriva en liten uppdatering här också.

Igår kväll var jag iväg på träning, som jag aldrig brukar göra, jag gillar ju mina promenader och joggingrundor, men detta var superkul så det är jag så glad att jag kom iväg på.😊
Men lite träningsvärk har jag allt i axlarna idag för det var mer armar än vad jag är van vid att träna...😃
Men skönt att det känns ju))!😂

Det ska det göra när man gjort något nytt.👍


Det har landat nyheter från Madam Stoltz i butiken.
Så nu finns denna äggkorg "Etage" hos oss igen.

Visst kan man också använda den till att pynta och "blomstra" i.
😇💚



Så coola krukor som också kommit hem från Madam Stoltz.

Tänker att fram emot sommaren så är de också sååå snygga att ha i ett uterum då de ger lite exotisk känsla.


Gråväder när dessa foton togs.


Den här fina vägghängaren har vi också fått hem.

Rotting är verkligen snyggt och ger en mjuk fin känsla...


Idag är det nästan lite vårkänsla.
Fåglarna kvittrar och det är lite mildare än igår samtidigt som solen försiktigt kikar fram mellan varven.

Kram och Hej.

Inga kommentarer: