torsdag 13 februari 2020

Det närmar sig Alla Hjärtans Dag...


 Godmorgon torsdag!

Igår kväll var jag iväg och tränade igen och det är sååå kul!
Så pepp på detta nu så nu har jag köpt träningskort och är på G.😍
Superroligt att varva detta med min vanliga motion.
Man får sån energi och glädje av detta (och motion överhuvudtaget ju) så nu måste jag testa andra pass också.

Kört samma pass två veckor i rad nu men det är lite bra så man lär känna övningarna också...😊
När man är helt ny har man ju ingen rutin på vad som komma skall.
Koordination är inte min starkaste gren, 😃😂, så då är det ju bra att ha kört ett pass tidigare för man lär sig ju för varje gång.

I vilket fall som helst, jag tycker detta är så kul och något nytt för mig.

Kondisen har jag i alla fall så nu pratade vi till och med igår om att köra två olika pass på raken...
Ja vi får väl se...😄

Väldigt glad att jag gjorde detta fast att jag var väääldigt tveksam först...😊


Nu har vi fått hem så mycket fina blommor inför Alla Hjärtans Dag imorgon.

Denna dekorationen var en beställning till igår.

Den fina krukan är från antiken.


Små grupper är förstås också alltid en fin gåva.
💓


Vi har såååå mycket fina presenter i butiken om man inte vill ge bort en blomma...

Ett annat litet snabb tips är doftpinnarna från Klinta.
De är ljuvliga och så snygga att ha framme.

Just doften Ros passar väl extra lämpligt till Alla Hjärtans Dag.
😍


Nu ska jag fixa med blommor.

Ha en härlig dag.

Hoppas på sol idag.💛

Kram

Inga kommentarer: