söndag 1 december 2019

På första sidan, snö och advent.


Godförmiddag första advent.

Sedan jag skrev sist har snön kommit och bäddat in oss med sitt vackra vita tunna täcke.

Så därför har vi ju också en riktigt fin inramning till advent i år.
Hur härligt!

Fantastiskt med ljus och sol!


Häromdagen kom dessa fina pärlörhänge i ringform från Pearls for Girls och deras design samarbete med influencern Joanna Fingal.
Så snygga tycker jag som älskar just dessa vita Mother Pearls i alla dess former.
Klassisk pärla man aldrig tröttnar på.



Ser ni mina fina örhängen...😉
Skidorna är klassiker och inventarier från butiken som tillhört den forna ägaren.
Min butik har ju en gammal historia...


Förra fredagen kom denna tidning ut.
Antiken på första sidan.


😍

Och dessa fina rader inne i tidningen.
Jag blir så stolt över hur de formulerat detta om min butik.
Tack.💚


Jag har piffat inne och ute för att få det advent och julfint.
Allt sånt här tar sin tid men det är otroligt roligt.






Tänk så stämningsfullt det blir med lite snö...


Ljusslingan jag har runt granen finns i nätbutiken och är en så fin uteljusslinga som formas lätt eftersom det är en tråd.


Igår efter stängning täckte vi för fönstren och julskyltade.

Idag har vi öppet 14-18.

Vi bjuder på glögg och pepparkaka och en adventsfin och stämningsfull butik.
Vi har fyllt på med granar, dörrkransar och mycket fina nyheter.

Varmt välkomna och trevlig första advent.
💚

Inga kommentarer: