måndag 9 december 2019

Jobbar här hemma.


När jag kommer hem släpper jag sällan jobbet och förut hade jag min dator på ett skrivbord i ett annat rum men numera slår jag upp min dator här bredvid denna utsikten.
Nämligen vid matsalsbordet i stora rummet bredvid detta sidebord där jag gillar att ha något fint...
Det känns så mycket mysigare att sitta här så där trivs jag och så kan man kolla på TV samtidigt som man ändå sitter vid ett bord och jobbar.😊

Nu är det ju inte alltid man tittar på TV samtidigt som man jobbar, bara när man MÅSTE göra två saker samtidigt😁, men visst känns det extra bra att ha lite fina blickfång och ombonat och trevligt där man tillbringar tid som både är hemma/jobb.

Just nu ser det ut så här vid bordet där jag sitter...
Ja amaryllisen i snitt börjar blomma över men ännu är den vacker tycker jag.


Den stora betong ljusstaken är favorit sedan innan men nu när vi fick fler storlekar på dessa så fick en mindre flytta med hem.
Snyggt att kombinera olika storlekar.


Ljusslingan jag har i blomman är en sådan där nyhet jag inte hunnit lägga in i nätbutiken ännu.
Den är så snygg då den har svart ljustråd som en extra läcker detalj.

Den skulle visst vara med i Jul med Ernst men ännu tror jag inte den dykt upp.
Håller span gör jag.😉


Igår morse såg jag att den fina uteljusstaken till kronljus med glas som sticks i marken och som vi sålt jättemycket av var med i den vackert julsmyckade Nyhetsmorgon söndag studion.

Man blir alltid glad när man ser välbekanta saker som vi också har i butiken i TV sammanhang, "Åh titta den säljer vi ju också:"😍

I nätbutiken heter den "Ljusstav trädgård" om ni letar efter den.



Till alla kattälskare, ljusstaken "Cattis".
Så läcker!
Den finns nu i nätbutiken.


De sista dagarna har varit upp och ner och inte de roligaste men nu ser vi framåt.

Hoppas er vecka börjat bra.

Jag har bla jobbat ikapp bokföring, räkningar, plockat upp nya blommor, gjort grupper, tagit tag i strykberget...
Ja lite sånt man gör en måndag, eller...😊

Kram
💜

Inga kommentarer: