fredag 23 augusti 2019

Vår lilla katt...


Så blev det fredag.
En helt vanlig vecka har snart passerat igen efter sommarlovet och vilken tur att de lovar vackert väder över helgen så man kan få njuta lite sensommar.

Det behövs efter veckor av regn här i augusti.
(inte min favorit med regn och grått som bekant...)

Jag vill verkligen hålla kvar sommarkänslan så länge det bara går och därför använder jag också klänning och har bara ben så länge det går.😊
Sommarkänslan falnar ändå så snabbt så det gäller att hålla kvar den i de små sakerna...
Därför blir det pizza på grillen ikväll och middag i uterummet.

Men,
 vad vi saknar vår katt...

Idag är det en vecka sedan hon försvann och man "hör henne" och tänker att man ska se henne...
Men det finns ingen där.

Tidigt idag morse innan jag gått upp så tyckte jag att jag hörde henne gå utanför och jama att hon ville in, som hon brukar göra sommartid ibland när hon varit ute på natten.
Men det var så klart en sån där inbillning...andra ljud som skapar minnen och förhoppningar.

(tack för fina hälsningar💜)

Ja det är sorgligt när djur försvinner och går bort.

Men även om hon nu mest troligt är död vår lilla katt så vill man ju ändå helst ha hem henne så man kan begrava henne.

Som det är nu är hon bara försvunnen.


Vi har fotat fler höstnyheter och lagt in i nätbutiken.


Alltså visst blir man sugen på höstens färger...


Denna sååå snygga väska finns i whiskey och svart.


Sjalar med guldlöv.
Väldigt populära.




Och så snygga örhänge också))😍
Jag älskar ringar i öronen i alla möjliga former och modeller.
😍


Kan inte låta bli...



Så klart vi saknar henne...

Kram
💜

Inga kommentarer: