onsdag 14 augusti 2019

Tårtkalas på söndag utanför butiken!


Jag sitter med listor, papper, pennor och kataloger men har svårt att fatta några beslut...
Får väl bestämma mig för att ta mig i kragen imorgon eller något.😊

Men det jag egentligen ville berätta var att nu på söndag är det tårtkalas utanför butiken.
Södra Hallands Kraft firar 100 år och gör det genom att bjuda på tårta utanför Tulipa.

Tid 11-14, eller avslut tidigare om tårtorna tar slut!

Varmt välkomna!


Eternell kransen gjorde jag häromdagen, den hänger så fin på vår dörr.
Jag är nykär i dessa tacksamma blommor och har även trätt dem på snöre och hängt upp i köksfönstret.
Väldigt "flower power".😍


Några fina höstnyheter som finns i nätbutiken nu.
Palmljusstake.
Helt underbar!

Jutelöv.


Och hållare till servetterna, 
så ligger de snyggt och praktiskt nära där man vill ha dem.



💚💛💜

Inga kommentarer: