måndag 19 augusti 2019

Rönnbärskrans, modell större.


Idag började skolan för Eric så idag är jag tillbaka på jobbet på riktigt))
Eller vad man nu ska kalla det...😊
Jag har jobbat till och från sista tiden (och gick på extra sen ledighet) men jag har haft lite dagar på raken med "ganska ledigt" och det har varit så skönt.
Jag bär liksom alltid jobbet med mig och det är svårt att koppla av...
Så jag har försökt att varva hemmajobb med tid till annat.
Det blir ett avbrott mot att vara i butiken hela tiden.
Mycket jobb kan jag göra hemifrån.


Helgen innebär en härlig tur till Österlen.
Mannen och jag åkte över dagen. 

Vi gjorde många mysiga stopp den dagen och jag lade ut en massa bilder på instastories.
Lär nog inte komma bilder på det här då dagarna går och nu är det full koncentration på jobbet.

Eftersom jag inte planerar att åka till Formex heller så letar jag och beställer varor hemifrån.
Det tar sin lilla tid, men är förstås superroligt!

Idag har jag skyltat om med höstnyheter som jag var snabb att beställa för att kunna plocka fram så här i mitten/slutet av augusti.

Dessa galet vackra tunga ljuskoppar som heter Arktis och Ice är bland det nya höstfina.




För övrigt gjorde jag en supermaffig rönnbärskrans i fredes.

Galet vackert att hänga och att lägga.

Denna är i modell XL så därför kan man också dekorera inuti ju))
Hur fint som helst.
😊


Lade en batteriljusslinga ovanpå också för extra mysfaktor.

Sååå fint sedan när skymningen föll och det brann i öppna spisen som bakgrund också...

Sommarkvällar stanna lite till.😍


Ljuskopparna hittar ni i nätbutiken nu.

Ha en fin start på veckan.

Kram M

Inga kommentarer: