måndag 5 augusti 2019

Hej augusti måndag.


Höstens första nyheter har kommit till butiken...
men höst, vill man kalla det så...?
Nej kanske säsongens nyheter låter bättre.😊

Herrejösses, det är ju fortfarande sommar när det står augusti i almanackan.


Men nyheter längtar folk alltid efter och det kom en leverans från Danmark med just säsongs nytt häromdagen.

Dörrmattan i form av ett löv föll jag pladask för när jag såg den...😊




Vi fick också dessa härliga tygkassar i ockragult och svart.
(de svarta har jag inte hunnit fota ännu)


Jag använder tygkassar hur mycket som helst nuförtiden och dessa är rejäla och bra.
Invigde min till stranden i förra veckan.

Det fina är att de också finns som kimonos/morgon/badrock!

Jag har tagit hem dem i både ockragult och svart.
Finns i butiken nu och kommer i webshopen senare.


Sommarträdgård i början av augusti...


Litet tagliatelle klot får pryda krukan med rosen.


De fina Magical Hortensiorna "Four Seasons" har nu börjat skifta över i mera grönt...

💜
Kram

Inga kommentarer: