måndag 29 april 2019

Valborg och 1 maj.


Nu börjar alla de vackra blommornas tid...

Hej måndag.

Hoppas helgen varit fin.💜

Det blev ju verkligen ett väderomslag och så mörkt mot vad man blivit van vid...😉
Men regn fick vi både lördag och söndag och det behövdes så det får man verkligen vara tacksam för.

Igår passade jag på att vara ute i trädgården så jag var ganska kall och blöt när jag gick in men det är ju liksom så mycket lättare att göra något i jorden när den är uppblött och inte snustorr.

Passade även på att högtryckstvätta klart det jag påbörjade för ett par veckor sedan så jag var helt mossig och prickig och väldigt skitig när jag avslutade dagen.
Kan säga att en varm dusch efter det var vad som behövdes för att sluta skaka och känna sig som en total isbit...😅



Nu är det ju lite helg på gång igen fast att veckan precis börjat så det innebär att imorgon på 

Valborgsmässoafton har vi öppet 9,30-16,30

1 maj stängt.


Fotade denna nya väggljusstaken idag morse.
Den blir verkligen ett fint blickfång på väggen då den har hållare till två ljus.

Extra trevligt att variera en sån här ljusstake ibland med kanske en murgrönsranka som jag gjort här.

Finns i nätbutiken nu.


På återseende.

Kram!

Inga kommentarer: