torsdag 25 april 2019

Inspirerad av...


Inspirerad av havet...

Ja, jag gillar koraller, snäckor...
Det som är inspirerat av havet...

Jag har ju skyltat om i butiken i veckan och då har jag bla plockat fram detta...

Smyckeshängare, handgjorda speglar med flätade band,
koraller och sjöborrevaser...

Spår av sommar i inredningen tycker jag är så vackert...

Det känns fridfullt och harmoniskt.



Nyheterna finns i nätbutiken.


(Korall lampa ej från min butik, det var en födeseldagspresent från sist jag fyllde år)


Korall
(ej äkta så klart)
och den lilla fina sjöborrevasen nedan...


Så mysigt här i uterummet nu.


Det känns som att jag verkligen måste peppa mig själv att tänka lite positivt nu.
Ibland känns det som att jag tar hela världens bekymmer på mina axlar...
det går ju liksom inte.
Och så har det hänt saker som är totala tragedier här omkring som jag verkligen tar illa vid mig av...
Det är så ledsamt och hemskt...
Jag lider med de som drabbats...


Men,
 jag vill verkligen låta våren ta lite mera plats i hjärtat...
Göra det lite bättre.

Så jag försöker.


Magnolian blommar bakom butiken nu.
Den har fått lite skador av de extremt kalla nätterna veckan innan påsk men annars blommar den så fint nu och vinden spelar i Ginkgo snurrorna för både små och stora vindfläktar.

Jag lade ut en liten film på instagram igår när man kan se dessa snurra och det var många som frågade efter dem men dessa säljer jag endast i butiken och detta pga skrymme och därav högre fraktkostnad om de ska skickas.

Önskar dig en fin torsdag.

Kramar
💜

Inga kommentarer: