måndag 15 april 2019

Älskade urnor.


Så tog en fullmatad helg slut och det blev måndag kväll.

Jag har hunnit så mycket bra i helgen och det känns skönt i själen.
Älskar att få saker gjort!
Så är det bara.

Jag har jobbat, så klart, sprungit två härliga rundor i skogen, slängt gödsel på alla land och hackat ner det😌, börjat måla mina odlingslådor, högtryckstvättat hela betongplattan till uterummet och det blev så grymt bra!
Haha...jag blir så lycklig nu när jag ser den lysa så vackert ljusgrå och ren.
Det ska bli en fröjd att ställa dit de stora sommarkrukorna om någon eller några (!) veckor...
Allt det där beror ju på vädret.

Sen har vi också hunnit födelsedagskalasa lite 
OCH eftersom det var så kul att högtryckstvätta, men galet kallt i helgen till just detta ändamål, så jag fortsatte vidare med "tvätten" och körde på trappa och sedan vidare på trädgårdsgången, så detta mååste jag fortsätta med i påskhelgen tänkte jag.
Vill ju bli klar.😉
Kan inte ha en halv gång i en färg och resten i en annan...😅

Och det häftiga var att jag kom inte ens ihåg hur våra plattor såg ut förrän de nu kom fram igen...😅😊
Wow vilken förvandling...

Roligt att göra och få fint i alla fall tycker jag.

Så nu när plattan till uterummet är skinande ren är det ju "bara" att städa där inne också och sen förhoppningsvis kunna njuta där i påsk då det verkar bli ljuvligt väder.😊

Lycka.💛


Urnor gillar jag 
och klöver gillar jag!
Gärna i kombination som här.

Finns i butiken nu.


Nu ska jag slänga mig framför "Vem bor här"

Hoppas helgen varit bra och fortsatt fin start på veckan!

Kram Mariette
💚

Inga kommentarer: