torsdag 11 april 2019

Pearls for Girls


Pärlor och rosor!
Vilken dröm för en romantiker!😊

Hej där!

Alltså april just nu känns som den nya istiden.
Jag tycker det är sååå kallt!

Igår fick vi hem nya smycken och och när vi skulle fota några av örhängena så frös jag så det rann ur ögonen och hela kroppen skakade.😆

Nej, den isiga känslan som är nu är inte min melodi.

Men här kommer lite bilder på nyheter som finns i smyckestället nu.

Jag har inte hunnit fota allt och vi har också fått hem nya barnsmycken men kolla detta armband tex...

Gnistrande glaskristaller...😍


Finns i nätbutiken.


Nedan; klassiskt tidlöst armband med crème vita Mother Pearls.

(alla smycken i detta inlägg är Pearls for Girls)


Guldknutar...
Sååå eleganta tycker jag!



Stora "Mother Pearls" med glaskristaller.



Hängande guldiga...
Superduper fina de också))

Ja jag har förstås bara beställt hem det jag tycker är fint))😉
Konstigt vore det väl annars...😊


"Strassiga" glittrande armband är ju bara så snyggt!



Fina att mixa också!

Finns även i butiken i smalare modeller.


Igår var jag på HTH kök igen och kollade på bänkskivor...
Ååååhhh såååå svårt!
Vårt kakel är ju inte enfärgat så det passar inte med en marmorbänkskiva och samtidigt vill vi gärna det inte bara ska vara vitt.
Jag tog en massa bilder och försöker reda ut nu vad vi ska välja...
Men det går inte bra för mig...😂
Jag får ångest på riktigt!
Det blir ett ganska dyrt alternativ som vi valt med detta så det är ju inte till att byta ut om det blir fel...

Bara till att grubbla vidare sen är det ca 5 veckors leveranstid.

Idag har jag i alla fall fått upp min takrosett i stora rummet som stått och väntat sen i somras och det blev så bra!

Takrosetter är ju bara så elegant!
Jag köpte den största de hade och den blev inte för stor i vårt stora rum utan superbra!

Jag älskar klassiska detaljer.


Hoppas ni har det bra!

Kram!

Inga kommentarer: