lördag 27 april 2019

Blus med glitterficka, snyggaste jeanskjolen och lite blomster.


Hej fina.

Vilken hetta det var igår.
Helt galet...
för mycket av det goda tycker jag personligen, i alla fall så här i april.

Så idag känns det faktiskt fantastiskt att det REGNAR.😊


Jag fick en väldans trevlig låda till butiken igår och den innehöll den fina blusen med glitter paljettficka som jag tidigare tagit hem i blått.
Nu finns den i denna vackra korall...

Hittas i nätbutiken idag!


Jag plockade också upp dessa galet snygga jeanskjolarna...
De är med stretch och finns i olika storlekar i butiken.


Jeanskjolar liksom jeans är sådana där räddare i garderoben då det passar till allt.
Och vissa blir såna favoriter att man sörjer när de slitits ut.
😊


Jag gillar de råa kanterna och att den är så mjuk och skönt stretchig.




En cykelkorg med frittilaria.


Kungsängsliljor på svenska så klart.😊

Så söta, skira, enkla...
Alla blommande lökar man köper i butik nu, glöm inte att gräva ner dem i jorden efter blomningen för ny blomning nästa vår.


Förra året grävde jag ner lite nya sorters narcisser hemma i trädgården och de blommar så fint nu.

Man ångrar liksom aldrig det där man grävde ner.

Ikväll blir det grillat till lördagens middag.
Älskar grillat med lite olika tillbehör.
Har gjort egen marinad (superenkel) som blivit en ny favorit när man inte bara vill köra på köpemarinaden, som är ganska behändigt emellanåt...😊)

Ska försöka komma ihåg att skriva ner den här.


Önskar er en Happy helg.

💚😊

Inga kommentarer: