onsdag 3 april 2019

Blått.


Det känns som att den röda tråden i detta inlägg är blått.😊


Mycket av dessa korgar nu men de är så populära.
Tror att det känns som lite nytt för folk.
Och det blir vårfint på ett mysigt lantligt väldigt dekorativt sätt med nätstilen.

Så jag har laddat upp med fler av äggen i nät...



Poppis är förstås även tagliatelle kloten.
Denna har fått ett ägg i sig))😉


Nätkorgen med höna.

Allt finns nu i nätbutiken.


Och så kom det ett paket till idag.
Med denna blus jag fått vänta på ett tag faktiskt.

Men nu är den här!
Blusen i blått med paljettficka och paljetter runt kragen som verkligen gör det lilla extra!😍


Min nya assistent fick hjälpa mig att fota idag också))
😉 



Blå, blå.
Du vackra blå.


Ja de där redena bakom mig på pinnar...
Jag har fått några frågor på instagram hur jag sätter fast dem...


Och det jag gör är;
Forma hönsnät till en korg.
Spika fast nätet med små spik på pinnen.
Fyll korgen med mossa och vira in björkris i nätet.


Kram och Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...


Åh vilken fin blus...blått är flott tycker jag som har mycket av den färgen i garderoben :)