fredag 12 april 2019

Fredagstankar.


Hej på er.

Ja ni kanske förstått att dessa korgar och liknande modeller varit populära?!

Både i butiken och webshopen har vi sålt massor.

Roligt när man tar hem något som "klickar" hos folk.💚

Idag har jag lagt en ny beställning på Hinza väskor, vi behöver verkligen påfyllning där nu inför vår och sommarsäsongen.
Sen har jag också beställt lite från House Doctor.

Jag har åter igen beställt hem den där superpoppis runda stora spegeln utan ram (som varit inne ett tag nu) och nu ska jag även ha en hemma tänkte jag.
Fattar inte varför jag dröjt...
Men ibland är det så och då känns det extra bra när man sen får hem det man tänkt på.
😊

Blev lite peppad av att takrosetten kom upp och det är på väggen där rakt fram i anslutning till detta bakom matbordet som jag tänker mig den runda skönheten.

Annars tokgrubblar jag på detta med bänkskivor till badrummet...
Kollar inspo på nätet och smälter det hela med mina bilder på proverna jag har i telefonen.

Får se om det klarnar lite under helgen.

Helt plötsligt är jag inne på att det kanske kunde vara snyggt med grå skiva...
Kikar på en stenliknande i material Grasolit.

Ja vi får se.
😉😅

Ha en fin fortsatt fredag!

Inga kommentarer: