torsdag 31 januari 2019

Vårnyheterna trillar in.


När man får hem nyheter så försvinner dagen snabbt.

En timme innan vi öppnat affären idag så knackade det på dörren och där var paket från Danmark.
Sent igår eftermiddag kom ju en annan leverans från Danmark, Tine K.

Det är en del jobb att plocka upp, prismärka, sen ska det plockas fram och det ska fotograferas och sen läggas in i nätbutiken.
En liten procedur med andra ord men det är så roligt!



Hur underbart är det inte med rosa just nu??!!

Jag älskar rosa extra extra mycket nu!
Känns så vårfräscht och uppiggande!

Här ser ni en ny sjal, 
bilden ovan där så klart matchat med rosa fjädrar...😃
Bara så lovely med rosa ju!

Vårkänslorna blommar upp då fast det är vinter...
😉
Ger mig styrka att klara vintern...haha...




Superfina nya örhänge med litet blad, dock ej i nätbutiken ännu.
Finns i silver och guld.


Plisserad blus...
Hur fin som helst!💜


Alltså det är inte roligt att vara med på bild på vintern...haha...
Man känner sig inte superkul om man säger så.
Men ett plagg är ändå trevligast att se på någon det går inte att komma ifrån.
Lättare att se hur det ser ut då ju.


Läckra nyckelringar i tre olika mönster.
Också från vår nya leverantör,
Cat & Co.



En riktigt fräsch och lättburen blus med både vår och sommarkänsla.
100% bomull.
Finns i butiken i tre olika storlekar.

Här har jag också på mig de nya örhängena med lilla lövet som hänger i ringarna...


Kunde inte motstå denna när jag beställde.

Nattlinne.


Leo och one size.
Ett skönt nattlinne i bra modell som är lite lagom löst))😊

Så snyggt att det kan hänga framme ju))
Gillas!
Jag har gärna morgonrock och nattlinne hängande på krok i sovrummet men det måste så klart vara snyggt.😊


Levereras i en sån här fin tygpåse...


När det gäller leo print verkar det vara väldigt delade läger...😊
Antingen älskar man det! (som jag gör, tycker det är sååå snyggt och ingen har väl missar hur modernt det är med leo i alla möjliga färgställningar), eller så är man den skaran som absolut inte kan tänka sig att ta på sig det...haha...
Lite kul att det är så skiljda åsikter när det gäller detta mönster.

Själv har jag leo på alla möjliga kläder, inga byxor ännu dock...😉
Men det är en stor favorit och jag tycker det passa alla åldrar.



Den här bilden har jag lånat från Cat & Co.
Kände inte för att ställa mig i snön i nattlinne idag...😂😂😂


Mys snyggt eller hur?!

Nu ska jag lämna datorn och sträcka på benen.
Alldeles för mycket stillasittande på mig idag.

Och klockan är nästan fem och det är inte totalt mörkt nu...
Wow, det går framåt!
Och imorgon är det ju februari och fredag!

Underbart!

En del av nyheterna hittar ni nu nätbutiken.

Kram!

Inga kommentarer: