torsdag 17 januari 2019

Kärlek på olika sätt.


Januari ljuset.
En stilla blandning i gråskala...

Och här inne har jag också grått.😊
Men jag gillar ju grått...haha...utom på himlen då))

Fast allra mest är jag ändå trogen vitt.
Vi är de bästa kompisar.

Så lätt att variera sig med,
Så tacksam att förändra med.

Så fin att komplettera med allt!

Här i sovrummet är det med inslag av grått, beige, trä och både silver och mässing.
Jag tycker mässingen gifter sig med det beiga och det grå med det silvriga och tillsammans blir det en varm känsla och inte ett hårt kallt rum.

Men det viktigaste är ju verkligen vad du och du och du trivs med.
Sen spelar det ingen roll vad nååååågon annan tycker.


Vi har fått hem superfina lavendel hjärtan som jag lagt in i nätbutiken...

De känns som ett hjärta med sommar som man längtar efter.
Underbara att hänga var som helst tycker jag.


Dusters från Madam Stoltz.



Toppen när man kan hänga upp dem och så blir de en fin inredningsdetalj.


Mina fina blus hänger i hallen och väntar...
Man blir lite gladare när man klär sig vårigt och blommigt tycker jag.😊


Här på skåpet i sovrummet får hjärtat hänga.


Igår fick jag världens finaste kärleksfulla orden av vår dotter.
Det kom helt oväntat när vi satt och åt kvällsmat hon och jag och jag blev så in i djupet av hjärtat glad.

Kanske måste man resa bort ibland och se allt med andra ögon för att se vad man har hemma.

Det man tar för givet i sin vardag är inte vardag någon annanstans.
Alla har sin vardag.
Sitt sätt 
och sina tankar om hur det ska vara.

Jag blev så paff och så glad!
Tänk att ord kan betyda så mycket.


Avslutar med detta färgfyrverkeri.


Blomsterkärlek.


Stor kram från mig!
💜

Inga kommentarer: