måndag 7 januari 2019

Madam Stoltz vår/sommar 2019


Alla bilder Madam Stoltz


Måndagen som aldrig riktigt vaknade vädermässigt...
Grått, grått
 men julen städas ut bit för bit i butiken och det känns så skönt!
Som en omstart varje gång!

Tre beställningar på varor inför denna nya säsong har jag också fått iväg idag och det är även det en riktigt härlig känsla!
Tjoho!😉

Nu är det inte så att jag hunnit bestämma alla dessa tre ordrarna från grunden endast idag, jag har ju skyltat om och så också...😅. Nej den ena beställningen började jag fundera och klura på i fredes, igår ägnade jag säkert tre timmar åt en order till en annan leverantör och idag har jag bestämt vad jag ville beställa från våren och sommaren hos denna leverantör ni ser bilder på här.

Madam Stoltz.

Men sen har dessa tre ordrarna plitats ner idag och mailats iväg.

Spikat och klart med de då alltså.


Ja det tar faktiskt sin lilla tid att bestämma vad man ska köpa in när man väljer med omsorg och hjärta och bara köper det man tycker om mycket och sen så klart hoppas att andra ska gilla också.😊

Jag måste ligga i nu eftersom jag bestämt att hoppa över Formex denna gång.
Känner verkligen inte att jag måste åka varje gång.

Ska bli lite skönt att vara hemma eftersom det ändå kör ihop sig och mannen ska iväg till Stockholm också samtidigt så jag får då rodda med "skolskjutsar" och sånt där vardagsliv som ska funka parallellt.

Känner att julen tagit på mina krafter och nu behöver jag landa med att hinna med saker.
Inte bara stressa, stressa...



Många härliga vårnyheter att se fram emot.
😊


Hoppas veckan börjat bra,

Imorgon är det skolstart och vardagsrutiner på riktigt för alla.

Kram!

Inga kommentarer: