onsdag 9 januari 2019

Januari nytt.


I min lilla butik just nu.

Underbara orientaliska lyktor till både ljus och elektrisk.




Fotat lite mera alltså och lagt in i nätbutiken.


Jag tycker nu efter jul att det är så fint med fjädrar av alla de slag.
Ett bra komplement då man kanske inte vill ha blommor precis över allt. (För ja blommor ska ju ändå skötas...så i vissa fönster och på vissa bord/avställningsytor vill jag ha skötselfritt😊)

 Men det ena utesluter ju inte det andra för blommor MÅSTE jag så klart också ha.

Men alltså,
 jag erkänner här nu att jag inte städat ut julen hemma ännu...
Är väldigt väldigt sugen på det men har inte varit hemma så pass så jag hunnit för när jag börjar plocka bort så måste jag ha bort allt!
Jag kan inte göra det halvdant.
Det blir ju inte fint.
😉

Vår gran är dessutom superfin i år och dricker som en häst men mannen måste ha julgransfoten med upp till Stockholm i helgen (det ska göras nån ny modell av dem, en speciellt framtagen gjutjärnsfot) så granen måste åka ut.
Och det är ju dags.😉
Men det blir alltid aningens tomt då allt åker bort så nu krävs det andra lampor...
Många lampor och mys av annat slag.




Nu ska jag fortsätta städa och röja och pyssla om lilla butiken.

Kram på er.