söndag 6 januari 2019

Som en eld.


Åh inte hennes amaryllisar igen kanske ni tänker nu...😊
Men jo minsann.
Jag älskar dessa som bara är så ståtliga just nu och de lyser som en varm röd eld i januari.
Som kärlek och hopp när man längtar efter ljus och vår.

Sen älskar jag också krukorna från Tine K och de där facett ljuskopparna som jag äntligen ska beställa om nu!
De har varit slutsålda och borta från butikens sortiment i säkert minst ett halvår...ja troligtvis längre men idag sitter jag och filar på min Tine K beställning och det är dags att köpa in dem igen.
Klassiker man inte tröttnar på!



 Det jag ska göra nu är att lägga jobbet åt sidan och läsa lite.
Skulle kunna ägna hela dagen åt kataloger och jobb men nu får det räcka.
Jag har i alla fall min Tine K beställning bestämd så imorgon blir det till att klura vidare på fler leverantörer på listan jag vill lägga order av inför våren.


Lite engelskt thè och en bok.
Perfekt för en söndag då mörkret redan faller från himlen.


Kepler, understa boken, läste jag ut häromdagen.
Alltså helt galet spännande!
Saknar alltid sådana bra böcker när de är slut.
Så ni som inte läst den har verkligen något att se fram emot om ni är Kepler fans.😊


Och hörrni passa på!
JUST NU!
25% rabatt på dukarna i nätbutiken och butiken!


Bild från en vacker sommarkväll hemma hos oss.

Tänk, ganska snart ändå så är vi där igen...
Vi har ju vänt blad till 2019.

Kram!

Inga kommentarer: