söndag 18 augusti 2024

En stund av sommar.


Så här mitt i augusti...
För en del är sommaren över men för mig är jag fortfarande kvar.
I det som kallas sommar.

Sommaren stannar tills september byter skepnad och övergår till nästa steg.

Jag älskar denna tid.
Den är så rik på allt.

Några bilder från en fin sommarkväll med vänner.

Vänner man kan skratta och gråta med ska man hålla hårt i.
Vänner man kan dela glädje och sorg med är en del av livets fina att vara rädd om.
Tack för er.💗




Först lite tilltugg och något att dricka.

Sen blev det grillat.
Fläskfilè, varmrökt lax, räkor, romsås, potatissallad med parmesan, en annan kall sås, sallad, bröd.
Ja vi blev mätta.😍

Det hela avslutades med cheesecake med daim och amerikanska blåbär och varma hallon.
(sommarens favorit att bjuda på när vi bjudit på middag dessa månader blev varma hallon😉)








Vi tog en liten promenad också...
Sommarkvällen var ljummen och vacker, snäll mot min själ och hjärta och med samtal om stort och smått.
 På andra sidan dammen hade någon gjort upp en eld bland stenarna...

Fler som ville fånga kvällen...

Det kändes bara som väldigt mycket fin sommar...



Drömmig kväll i drömmig klänning.😍


Kram M
💗

Inga kommentarer: