söndag 21 maj 2023

Lys upp och duka fint!


Försommarkvällar och solcellslampor som tänds, en efter en...😍

Den här globen som man lägger i rabatt eller kruka, ja vad som nu passar en, är helt magisk.
Den är sååå sååå fin.

Som ett varmt mjukt lysande moln som landat...

Jag lade min här i ett hav av vita pensèer...
Testade lite olika ställen och den var liksom så fin över allt men här hamnade den till slut.

Älskar!😍





Sista dagarna har bestått av jobb, kalas, förberedelser inför student...
Det är helt enkelt dagar med mycket att ordna med.
Vissa dagar, speciellt sista veckan, har jag också börjat må lite sämre igen...
Vet inte vad jag ska säga om det...finns inte mycket att säga eller skriva...det är bara att ta en dag i taget.
Överlag har jag ändå varit mycket friskare sista veckorna och det är ju väldigt positivt. Det är så man bara vill att det ska vara!
Men det har verkligen varit en lång vår av att bara vara sjuk...lite så känns det verkligen...så nu vill man ju bara se framåt...💗



Syrenernas tid är här!



Milano serien från Olsson & Jensen är underbar!
Kanske en perfekt present så här inför Mors Dag, examen osv...


Milano glasen i rosa finns även i vitt.



Ha en skön söndag!
💗

Inga kommentarer: