fredag 24 mars 2023

Vårnytt, linneklänningar.


Kära Fredag.

Idag bjuder jag på bilder på nya linneklänningar som kom häromdagen.

Två fina modeller där den ena är rak med fickor i sidorna och i en snygg taupe färg.
Den andra är svart med fina volanger och knappar hela vägen så den kan också användas som en öppen långblus/kaftan.

Modellen med volanger är en helt ny modell för våren 2023 och den taupe färgade Joy som syns här är en storsäljare från förra året som bara är ett måste att köpa hem igen kände jag.
Så många som älskar den modellen på linneklänning.😍



Solen glimtade fram där på seneftermiddagen igår...
Så skönt!
Man känner sig svältfödd på solen tycker jag...

Och mars har ju verkligen varit extra kall i år. Det märks tydligt när man tänker på vårblommorna...
Förra året hade vi sålt mycket pensèer vid denna tid men i år har vi verkligen haft det kallt och segdraget med snö och många minusgrader.
Vi får bara hålla ut...
När solen väl kommer är det underbart!



Fina detaljer.
Och klänningen/tunikan är så användbar till mycket. Perfekt också över strumpor, byxor, leggings.
Med en varm go kofta till eller bara ärmar när det är vårhärligt eller sommar...😀





Den svarta linneklänningen med volanger i kjolen vid namn "Safira".







Efter att vi tagit dessa bilder bytte jag om till träningskläder och åkte och tränade.
Kan säga att jag somnade gott igår.😊
Kroppen var helt slut!
Så skönt. Älskar att få träna!😇

Linneklänningarna finns nu i butik och webshop.

Fin fredag och glad helg.
💗

Inga kommentarer: