lördag 11 mars 2023

Fler nya vårblusar!


Helg och solen lyser på vinterland.

Ibland känner man lite extra tacksamhet att ni väljer att handla i min butik så vi kan fortsätta att ha den.
Det är inget som är självklart.
Det finns inget som är självklart alls nu för tiden.

Jag har fått så många fina hälsningar denna veckan från er kunder.
Och jag blir så glad! Så glad!
Tack. 
Från botten av mitt hjärta.


Igår packade vi upp dessa nya blusarna som är en favorit modell vid namn "Sandra" och som jag tidigare haft hemma i beige, blå och grön.
100% bomull och sådär fin skön linnekänsla.

Nu finns den hemma i cerise och rosa.

Halsband och örhänge är även de från min butik.




One size.
Pris 399:-



Nu blev det många bilder på mig))😉
Det blir så när det ska fotas och visas nya kläder...

Jag lovar att nästa inlägg inte blir bilder på mig.😂😉😅

Dessa blusarna finns nu i alla fall i både butik och webshop,

Ha en skön lördag du som kikar in!
Efter att vi stängt butiken så ska jag gå ut i solen en runda.
Det behöver jag....Ladda batterierna och tanka kroppen med skönt ljus.
Sen ska jag uträtta ärenden och där efter laga god lördagsmiddag och kolla på finalen i melodifestivalen, så klart.😍

En perfekt skön lördag om du frågar mig!

Kram Mariette

💗

Inga kommentarer: