fredag 17 mars 2023

Fredag.


Rostiga figurer att sticka i arrangemang är populärt och glöm inte att man också kan ha dem i kransar.

Alltid trevligt att kunna variera.💗🐇


🐓

Att få vara kreativ är väl bland det bästa som finns...och som jag så klart har en fördel av att få vara i mitt jobb.💛💚

Nu är det vårkänslor som plockas fram...


Med eller utan vårkänslor så kan jag konstatera att efter sista månadernas sjukdom så hade jag varit sjukskriven för länge sedan om jag varit anställd...Nu jobbar jag ju i mitt eget företag och jag jobbar även om jag är sjuk så gott jag kan, och jag är så tacksam att jag inte behövt ha stängt i butiken utan kunnat ha öppet som vanligt eftersom jag inte är ensam här...Annars hade det definitivt varit en helt annan historia....

Denna veckan har verkligen bjudit på bakslag för mig igen.
Det har varit oerhört tufft.



Hoppas du får en fin fredag och en god helg.

Kram M
💗💗💗💗💗

Inga kommentarer: