fredag 10 mars 2023

Lite veckouppdatering


Veckan...
Upp och ner.

Kämpa på. Känna sig bättre. Få bakslag.
Försöka trappa ner medicinering och genast bli sämre...
Tungt. Deppigt.

Jag är så tacksam när det känns bra och ledsen när det är dåligt.
Så jag fortsätter med, en dag i taget.
En dag i taget.


I måndags var jag först på sjukhuset i Halmstad sen skulle jag till doktorn här hemma. Var tillbaka i Knäred fem minuter innan mitt läkarbesök...svettigt😉...men hann precis....och sen hann jag preeeecis tillbaka till butiken för att kunna handla av blombilen som stannat till hos oss på sin måndagsrunda...då de kör med stora lastbilen så man kan plocka och välja....
Ja den förmiddagen var lite stressig.😉
Tänk så mycket man kan hinna på tre-fyra timmar och så fantastiskt lite man också kan få gjort...😊

Ja det har i alla fall varit en både bra och dålig vecka.

Jag har varit och tränat på två roliga pass och det är jag så glad för.
Det ger energi och glädje.

Sen har jag fått göra många fina blomsterdekorationer i butiken. Jag har skyltat om med påsk och vi har fått fler härliga vårnyheter.
Så allt som allt en fin vecka,- när vintern kom tillbaka och slog undan vårfötterna på oss....


Denna fina meshtopp kom tex idag.




Pris 399;-
Finns i S/M och L/XL


Vår i snön...


Så fina ägg som kom häromdagen!

Älskar! 
Jag har satt ett stort ris skyltfönstret nu och fyllt det med dessa ägg...
Det lyser så vackert om dem...





Rostig söt hare som jag fotade innan snön kom...

Även den en vårnyhet och härlig att vårdekorera med!


Den rostiga haren är en ny figur för denna vår.
Den finns i butik och webshop så klart.


En annan nyhet är denna rostiga tupp med text Glad Påsk.



Tuppen Ture finns också i lager igen.
Söt återkommande gäst.😍💛


Och kycklingen Blixten...💛😇


Många bilder...men jag har ju inte hunnit uppdatera på några dagar...😊

Trevlig helg.


Kram M

Inga kommentarer: