måndag 27 mars 2023

Nya Nyhavn hus.


Måndag och solen skiner även om temperaturerna är kyliga...
Här på min lilla gata med Nyhavn hus blommar i alla fall snödroppar och snöklockor och ormhasseln har vårhängen...😍
Visst är dessa hus fina?!

Förra veckan kom dessa nya hus hem från Ib Laursen och jag passade på att fota dem i helgen.
De är så galet söta...och speciellt när man tänder ett värmeljus och de lyser upp i husens fönster...
Så hemtrevliga fina på ett härligt oskyldigt gammeldags nostalgiskt sätt...


Frid och fred och lycka och kärlek vill jag tro det bor i dessa hus...😊💛💜





Jag tycker det är extra fint att sätta små vaser mellan husen och placera dit blommor efter säsong...
Så blir husen en del av årstidernas skiftningar på något sätt...
Och nu är det ju vår...💚👌



Idag ska jag ta fram dessa i butiken.
De ligger nu även i webshopen.

Ha en god start på veckan.

💛

Inga kommentarer: