måndag 26 september 2022

Lyktor och kransar.


Snart oktober och då närmar det ju sig också gravsmyckningstider...
I år har jag tagit hem denna lyktan där batteri ljuset ingår i lyktan.
Smidigt tycker jag.

Man kan sätta ljuset på den inbyggda timern och då är det 6 timmar på, arton timmar av, repeterande.
Eller så använder man så klart bara on/off om man inte vill ha den på timer.




Att binda krans på stålring eller halmstomme..?


Jag binder mest på halmstomme men här blev det en på stålring.
Ibland är det vackert med en lite tunnare krans...


Idag är det väldigt höstlikt ute med en regntung himmel och ett ljus som blir därefter...
Jag längtar redan efter förra veckans soliga höstdagar...

Ha en fin start på veckan.

Jag håller på och höstpyntar runt i butiken...

🍂🍁🍂

Inga kommentarer: