torsdag 8 september 2022

Nilla ljuskoppar och en annan favorit.


Nilla ljuskopparna i glas frĂ„n Olsson & Jensen.😍

Som karameller och sÄ vÀldigt fina att mixa och matcha.

Dessa har det emellanÄt varit lÄng vÀntan pÄ och jag förstÄr varför...
Ja förstÄs pga av pandemin och sedan problem med containrar och fraktproblem, och sÄ har det varit stor efterfrÄgan pÄ dem...

Nu har vi i alla fall fÄtt pÄfyllning pÄ dem till butiken.



FrÄn vÀnster; grÄbeige, persika, ljusrosa.

Ljuslyktor som karameller i mina ögon!😍



Jag sitter och jobbar vid matbordet hemma just nu och bredvid har jag en liten kattunge som ligger och sover...
Ja, det Àr sÄÄÄÄ mysigt!
Man lĂ€ngtar verkligen hem till honom nĂ€r man inte Ă€r hemma.😍Han Ă€r sĂ„ kelen sĂ„ det tar liksom inte slut.😾
PÄ kvÀllen om vi sitter i varsin soffa sÄ mÄste han lÀgga sig i knÀet hos en, sÄ ligger han dÀr en stund...Sedan hoppar han över och ligger i knÀet pÄ den andra. Och sÄ hÄller han pÄ sÄ.
Hoppar fram och tillbaka och kelar.
Man mĂ„ste vara rĂ€ttvis med sina ömhetsbetygelser.đŸ˜œđŸ˜»đŸ˜č





Denna klÀnningen jag visade sist...
AlltsĂ„...😍
UNDERBAR!
Som en hyllning till hösten och med skönt boho flow!

Hela vintern Àr den superfin med tjockstrumpor och stövlar!



SeptemberhÀlsningar M

💚

Inga kommentarer: