lördag 20 februari 2021

Nätkorgar för vårens blomster.


Snön smälter och solen kikar fram...

Tulpaner och pärlhyacinter skvallrar om att våren närmar sig sakta sakta...

Jag längtar efter att kunna gå ut i skogen utan att halka och snubbla över slirig snö och lurig is...
Galet svårt att försöka springa i detta väder faktiskt och jag måste vara extra försiktig för minsta lilla snedsteg gör att jag får världens värk igen, suck.
Jag har börjat med mina övningar jag fått från sjukgymnasten igen för nu är det så där dåligt åter 
igen med värk och krämpor.
Rygg och ben är det som ställer till det.
Så nu måste jag ligga i och kämpa på med övningarna jag vet fungerar!
Tur jag har dem att ta till.😊



Nätkorgsäggen har verkligen varit poppis denna veckan och här är en annan nätkorg med grepe som också är så söt och perfekt till vårplanteringar.
Vaktelägg är en favorit att lägga i just nu, då de är diskreta men ändå ger skön vårkänsla.

En skön lördag önskar jag er.
💛

Inga kommentarer: