tisdag 9 februari 2021

Hjärtans bukett.


Skickar en massa pepp och omtanke till er som läser och som kanske liksom jag också behöver lite extra stöd och "det kommer att ordna sig" ord för det är precis vad jag behöver nu.
Jag känner mig som ett vrak efter ännu en jobbig dag och natt, när jag knappt kunnat sova...


Det är inte mycket som är på min sida just nu.
Men hela min familj engagerade sig igår och är så snälla och fina.

Min relativt "nya" dator, drygt ett år, låg isär skruvad på köksbordet igår kväll av min man som försökte hjälpa mig då den stendött.
Samtidigt en superjobbig mail konversation med företag jag anlitat.
Jag går i taket av folk som inte lyssnar.
Som nonchalerar mig som att jag är en idiot.
För det är jag inte!
Jag ger mig inte.


Min dator dog i torsdes.
Jag lämnar in den. Får tillbaka den strax efter för den funkade igen.
Så lycklig! För jag kan inte vara utan den.
Igår dog den igen. Totalt.
Det är min viktigaste dator för att kunna göra mitt jobb så nu har jag reservdatorn.

Och inte nog då med att datorn kraschar, samtidigt ska jag slita mitt hår för de på ett annat företag inte lyssnar vad det är jag säger till dem! Typ inte "tror mig"!


Ja....puh...
Det kan bara bli bättre...

Har för mig att jag skrev det för ett tag sedan också..😌
Att nu är det nog slut med det värsta...
men vad visste jag då....
Inte det jag vet idag.

Kampen och problemlösningen fortsätter...

Och jag funderar på om jag ska åka in och köpa ännu en dator...
Jag måste ha en ny (nyare än den jag skriver på nu)  som funkar till allt jag behöver den till...
Det går inte att rucka på det för att kunna göra jobbet.
För att kunna skicka mina paket osv.



Stommen har jag gjort av björkris och körsbärskvistar.
På stommen har jag satt lite glaspärlor...
I buketten dubbla tulpaner och hyacinter.

Vårigt och kärleksfullt.
Eller hur...💜😍




 Kärleksfulla buketter kan vi väl behöva lite till mans då och då 
och eftersom det är Alla Hjärtans Dag vecka så passar det ju fint med just det i form av ett hjärta.


KRAM M

Inga kommentarer: