fredag 12 februari 2021

Kärleksfulla buketter, och veckan som jag inte vill ha igen...


Alla Hjärtans helgen är här och jag lämnar en riktigt usel vecka bakom mig.
Full av utmaningar och strider och problem.
Det har varit så mycket av den varan nu att det gått troll i det känns det som...
Men nu hoppas jag det bara kan gå åt ljusning på alla sätt och vis.
Det känns så idag i alla fall...för inget nytt problem har poppat upp (fantastiskt!), det har dagligen kommit saker som sänkt mig och jag tänker inte räkna upp dem men det är inga små saker, 
och jag är nu i alla fall på rätt spår när det gäller att få hjälp av rätt människor.
Så känns det. Tack och lov.


Ja bara det! Förstår ni vilken lättnad...
Att känna att man är på rätt väg när man fått strida och blivit misstolkad och idiotförklarad det är baske mig skönt!
Amen på det.

Att bli "ignorerad", tillsagd "det stämmer inte", osv osv när man vet att det är FEL.
Vad gör man?!
Kämpar på.
Krigar vidare.

Lägg till då att min "nya" dator kraschat två gånger på en vecka plus en massa annat av både jobb och privatkaraktär som bara kört ihop sig. Totalt. Usch, tungt.

Som sagt, jag är i alla fall på rätt spår så nu kan jag bara tro på en god fortsättning av det.

Jag har hopp,💗
(till skillnad från förra veckan när jag nästan satte mig själv på akuten...)


Hjärtans buketter.
Vinterfint med kärlekstema.

Ibland gör jag hjärtanen med bara björkris. Ibland virar jag in röd kornell.
Ibland, som nu till Alla Hjärtans Dag sätter jag också i lite sisal.


En trevlig start på helgen önskar jag er.

Kram Mariette

Inga kommentarer: