torsdag 2 januari 2020

Rea och lite tankar...


God fortsättning och ett lite sent Gott Nytt År!

Hoppas ni haft en fin nyårsafton och en bra början på det nya året!

Nu har vi rea på kläder och accessoarer och det gäller i både butik och webshop så klart!



På dessa bilder har jag på mig kofta och blus som nu finns med på rean.
Hittas i nätbutiken.

Kunde inte motstå att sätta ihop det hela med lite vårkänsla i form av rosa söta kvistrosor och ljuvliga videkisar.😊
Det lyser upp vilken grå dag som helst ju.

Nu har vi ordinarie öppet torsdag, fredag och lördag.
Sen på måndag stängt då det är Trettondedag jul.

Har varit extremt dåligt med uppdateringar här sista tiden men ibland tar allt ut sin rätt och tröttheten och inspirationen försvinner.
Man behöver krypa in i sitt skal och vila upp sig.
Hämta nya krafter.
Jag har faktiskt börja läsa mer också och det är ett nyårslöfte jag har, att fortsätta läsa.
Det är inte bra med för mycket skärmtid helt klart.

Fast jag erkänner att jag kollat en del serier på Netflix i juldagarna...😂, så där fick jag ju ändå skärmtid, men jag har inte ägnat mig åt att kolla sociala medier och annat för det är jag bara så mätt på just nu.
Tokmätt på det helt enkelt.

Jag hoppas dock att jag snart känner annorlunda igen...
Att inspirationen kikar fram och lyser med sin virvlande lycka. Att jag ska tycka det är roligt att se vad andra lägger ut och inspirerar med...(för det gör jag inte alls nu...hmmm...)


Tills dess går jag lite på sparlåga...
Men, det kan räcka med så lite som att städa ut julen i butiken, få hem nya varor...
Få ett fång blommor som andas nytt...
Det kan räcka med det. Så är jag på G igen och har en massa idèer.😍

Jag behöver bara vila sinnet lite. Och att tillåta mig det också.





Mina mest gillade bilder på instagram 2019.
(lite suddig skärmdump men i alla fall...)

Men nu säger vi VÄLKOMMEN 2020!
Låt det bli ett härligt år!


Kram och på återseende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år !

/Varma hälsningar från Vendela

Tulipa sa...

Gott nytt år och en riktigt god fortsättning!

Kram Mariette