torsdag 6 juni 2019

Nationaldagen


Bästa sommarkänslan denna Nationaldag.

Solen har strålat och jag började dagen med en joggingrunda och sedan direkt ett dopp från bryggan för det var sååå varmt.

Badpremiär för mig.
😊

Sen har dagen också innehållit ett inspirerande trädgårdsbesök i en "Öppen trädgård" idag.
Ska lägga in bilder från det imorgon hoppas jag.
Vill inte sitta och greja med det nu vill bara ut och njuta av sista varma timmarna denna dag.

Har också hunnit sola, äta jordgubbar, trädgårdsarbeta och grilla.

Sommarkänslan blir liksom total en sådan här dag.

Härligt att värmen infaller på en av dessa sällsynt lediga dagar.
😊


Kolla denna sköning.
Vilken härlig stil))😊😉

Han ligger i min trädgård och påminner mig om att stanna upp och njuta.

Nu ska jag också lägga in dessa i nätbutiken.


Hoppas dagen varit riktigt bra!

Kram Mariette

Inga kommentarer: