måndag 3 juni 2019

En somrig helg.


Vilken fin helg med sommarkänsla det blev ändå.

Jag har haft datorn stängd förutom för jobb men ingen blogg.

Man måste stänga ner lite granna i alla fall ibland.


Förutom jobb i butiken i helgen så har jag hunnit plantera, gå på middag, trädgårdsarbetat, plockat sommarblommor på promenader, vi har grillat och så har jag försökt vila lite i solen.
Det är väl vad jag gjort.

Lyssnar mycket på poddar men lyssnar också på tystnaden.

Så skön den är.
Det är då man tänker bäst.
💚


Just nu är gullregnet så vackert.
Dropparna som är vindsnurror och kan hänga ute året runt är så fiffiga för man kan hänga dem på två olika håll.

Variation alltså.
😊



Så här såg det ut i fredes kväll på instagram.💚



Idag har vi fått påfyllning av solcellsburkarna, nedan, liksom bollslingan på bilden ovan som jag har lagt i mina hortensior.
Superfina!

Bägge sorterna.😊
Finns i nätbutiken.


Denna vecka är det ordinarie öppet förutom på torsdag, nationaldagen.
Då har vi stängt i butiken.


Kram Mariette

Inga kommentarer: