tisdag 18 juni 2019

Mera somrigt.


Sommarens tysta stillhet här hemma vid vattnet...
Inte mycket som slår det faktiskt.

Naturen är som en föränderlig tavla med vackert i sig på olika sätt varje dag...

Och igår var en riktigt fin sommarkväll.

Vi passade på att fota den nya blusen som kom under dagen.

Detta är samma som vi haft innan med paljettficka fast denna gången med nytt print och i vitt.
Snyggt till både blåjeans, vita byxor/kjol eller någon annan färg man plockar upp från mönstret på blusen.

Igår kväll gick jag en runda och lyssnade på Charlotte Perrelli som var poddgäst hos Framgångspodden.
Ett intressant och bra avsnitt.

Sen bytte jag om och vi gick ner till kraftstationen igen för att ta lite bilder.

(fick dock vänta tills de som också var här och fotade försvann bara...😅, detta är ett populärt ställe att köra till, och en populär promenad/cykelrunda för många)




Blus Mix By Heart och stråväska Tine K, finns i nätbutiken.


Denna klänningen kom också igår.
Så skön och snygg!😊


Drapering fram och knytband i ryggen.





Och nu finns också House Doctors nya kylväska i butiken!
Perfekt för sommarens alla utflykter.


Idag ska jag äntligen försöka få till början på den där flädersaften jag skulle satt redan i söndes.
Men då hann jag inte och så går dagarna, till slut har ju flädern blommat över om man inte snabbar på...
😉
Men eftersom jag inte gjorde rabarbersaft i år så måste jag bara göra flädersaft.
Det är ju så gott och somrigt.

Kram från mig

Inga kommentarer: