lördag 4 maj 2019

Sandaler med rosett och helg.


Lördag eftermiddag och arbete, helghandling och joggingrunda är avklarat.

Det satte igång att hagla med full kraft när jag stuckit ut så jag var rätt så glad att jag hade mössa på mig...😊

Nu sitter jag och planerar nästa veckas inköp av blommor.
Nästa vecka är det verkligen fullt upp för mig med både det ena och det andra.
Har en spännande grej på gång på torsdag men det berättar jag mer om en annan dag.
Förberedelserna är i alla fall i full gång och allt börjar så sakta falla på plats.

Igår kom en låda med de populära sandalerna.💚

Så nu finns de alltså i butiken och nätbutiken igen och denna gång i färgerna; rött, camel, svart och rosa.





Ikväll ska vi grilla kött vi köpte hos slaktare Baagö i Helsingör häromdagen.
Så bra att våra vänner hade kylväska med sig i bilen så vi också kunde köpa med lite "nytt" spännande från Danmark.
Alltså det älskar jag verkligen med Danmark, att de har så mycket av specialbutikerna kvar.
Det känns så trevligt och mysigt och genuint,
Äkta på något sätt till skillnad från alla snabbköp och stooora matbutiker...

Dags att slänga in lite tvätt i maskinen...och ser man på solen skiner igen.
Tack för det ljuvliga ljuset.😉💛
Det är bara värmen som ska komma tillbaka också...

Nu vill jag önska er...

En riktigt glad helg.
💚

Inga kommentarer: