tisdag 11 december 2018

Vintriga saker.


Råkallt väder och koftan åker av och på dessa dagar.
Mellan varven får man upp värmen och sen fryser jag direkt när jag suttit och jobbat vid datorn igen.

Något gosigt som vi skickar och säljer många av är fuskpälsknorrarna och idag kom det påfyllning igen i svart, rosa, grått (redan slut igen), beige och offwhite som jag inte haft hemma innan.

Så fin vintervit.😊

Finns i nätbutiken.


Just nu varvar jag julgruppsplanterande, fotografering, kransbindning och datorjobb med alla paketen som ska skickas.
Många mjuka paket just nu.
Det är de lättaste att packa om man säger så))
😉


Krans med nobilis och enris.


Höll nästan, men bara nästan!😉, på att glömma att ställa fram min julbok jag köpte på Libertys i London.
Den är så vacker och jag som älskar den butiken blir så glad när jag ser den stå där på öppna spisen.
Min London stjärna har också kommit upp och hänger perfekt där.


Egentligen hade jag en liten tanke om att också göra en girlang av lärk att hänga här över också, från sida till sida...men nja...det lär jag nog inte hinna även om tanken var god.
Alltid nåt ju))😊


När man har butik finns det så klart möjlighet att ta hem mycket men ibland känns det extra värdfullt med det som kommer med speciella minnen och känslor.

Som detta vi packade med i väskan från England.
(vilken tur att den gick ner i svärmors resväska för den var större än beräknat när den skulle ner...😌)


Köpte denna söta fågelmat i kaffekopp på julskyltningen i Knäred i ett marknadsstånd vid min butik och den hamnade i balkonglådan så vi kan se den från matbordet...
Om fåglarna hittar den.😊


Fiffigt att göra själv för den som är pysselsugen.

Kram
💚

Inga kommentarer: