måndag 10 december 2018

Måndagsmys.


Det känns som att jag bor i en bubbla av jobb
 så idag är jag så glad att jag blev iväg dragen på bio.

Måndagsmys och så himla mysigt.💚

Enkelt javisst, men betydelsefullt att ändå göra något mer än bara jobbet.
(ja jag hade jag en ledig dag igår men jag jobbar för mycket även på mina lediga dagar, det är så svårt att dra i handbromsen och speciellt nu när det är lite mera ensamt och jag har massor att göra.)




Den rostiga lövkransen är verkligen en fin evighetskrans.
Ett hantverk.

Bjuder på lite gröna bilder idag 
och detta fina badkar som nu finns i webshopen också.


Kom på att jag ju måste ta in granen redan till helgen som kommer...
😉
Lite tidigt egentligen men sen har vi öppet lördagen och söndagen den 22 och 23 december.
Så bäst att fixa detta till tredje advent alltså detta år.

Vart år har sin charm och sin tid, det spelar ju stor roll vilken dag julafton infaller för min del och när granen åker in.

Vi fick den i alla fall levererad förra veckan så den ligger utanför dörren och väntar.


Nu blir det lite bok innan sömnen.
Fick en ny spännande bok idag i jultidningsleveransen...

Lääängtar efter att öppna Keplers senaste.

Kram och Hej.

Inga kommentarer: