torsdag 20 december 2018

Idag!


Idag är ingen vanlig dag för idag flyger eleverna från Svenska Skolan i London tillbaka till Sverige efter sin termin i England 
och Olivia kommer hem igen.💚

Jag var ute och fixade på hennes rum sent igår kväll, (hon bor inte inne i huset med oss, hon har ju "eget" boende😉)
Satte dit blommor i en hög vas vid hennes säng,
 långa röda rosor, vita liljor, guldig vaxblomma och guldiga panicum gräs,
 och såg till att allt var ok.
Värmen ok, lite lampor och ljusslingor tända...

Rummet är städat och lakanen nytvättade.💚


I eftermiddag blir det för mig att ta bilen till Kastrup, mitt i julstressen på jobbet...
Tack och lov att man har en pappa som kan ställa upp och följa med när man nu är "ensamstående" så jag slipper köra själv.

Önskar dig en fin dag.

Kram!

Uppdatering;
Och nu skulle jag varit på väg till Kastrup för att hämta hem Olivia men istället blev det kaos med misstänkt sabotage mot Gatwicks flygplats, alla plan är inställda och massvis av människor väntar på att få komma med sina inställda flyg...

Känns superjobbigt just nu helt enkelt...

Inga kommentarer: