torsdag 12 oktober 2023

Sökande...


Fruktansvärd huvudvärk blev det som kom efter tisdagens ryggmärgsprov...
Men eftersom det är vanligt med postpunktionell huvudvärk som kan pågå i flera dagar så är det ju inte så konstigt.
Även lokal ryggsmärta och det känner jag också av...
Så det blir jobb men myyycket vila...
Huvudvärken är grym och kan lindras delvis av smärtstillande och att ligga ner. Så det är det jag får göra...(och jobba lite...)


Igår bestämde jag mig för att vi måste använda ett medium/djurkommunikatör för att få något spår av Vincent.
Jag ställde frågan på instagram om detta och om de hade någon att tipsa om gällande det och jag fick sååå mycket positiv respons" Helt fantastiskt! Jag trodde nog på mer negativt synsätt när det gällde detta men nej...så glad man blir med alla som vill hjälpa och tipsa och komma med råd.


Om tisdagen var en oerhört tung kväll fylld av sorg och släckt ljus så tändes i alla fall en strimma hopp om att få någon kontakt/vetskap om Vincent igår kväll när jag insåg att detta måste vi i alla fall göra nu...
Så, jag har kontaktat flera djurkommunikatörer och väntar på svar....

💙

2 kommentarer:

Annchristine sa...

Massor av kramar till Vincent och er.

Detta visar väl att man aldrig ska ge upp.

Kram Annchristine

Tulipa sa...

Tack snälla!

Kram Mariette