söndag 29 oktober 2023

Glasgran i grönt, som ett smycke.


Julinspo.

Glasgran i grönt med guldfärgad bas.
Batteribelysning.
Fantastiskt fin tycker jag.

Och det är ju toppen att det finns så mycket härligt man kan göra/skapa med denna!
OM man tillhör kategorin av människor som gillar att pynta och göra det lilla extra...😍
Guldkant till livet tycker jag.💚

Sätt den mitt på bordet när du ska göra en vacker vinter/juldukning och fyll på längs bordets mitt med kottar, granris, äpplen, kanel, ljus i ljuskoppar eller ljusstakar  osv...
Kan liksom bara bli magi!

Sätt den i ett skåp, i ett fönster, sidebord...ja som vanligt...bara fantasin som sätter gränser.

Jag tycker den gör sig väldigt vackert också bara bredvid en julblomma och lite granris runt foten och någon kotte...
Tada...man är "hemma."😉

Eller...sätt glasgranen på en bricka och ställ dit andra mysiga passande julsaker/naturmaterial upptill...
Succè det med!


Som ett smycke är denna gran!




Vissa nya julsaker säljer slut fort så funderar man på något ska man inte fundera för länge...
Bara ett litet tips.💚

Kram Mariette
💚

Inga kommentarer: