torsdag 25 augusti 2022

Kärleksbombad


Så gick det en vecka...

Sist jag skrev skulle vi hämta en kattunge dagen efter...
Och så gjorde vi.

Sen blev jag sjuk.

Sängliggande i fem dagar, ja jag jobbade lite hemifrån så klart, men annars var det sängen och soffan som gällde.
Riktigt risigt dålig, igen!
Senaste året har jag varit sjuk så många gånger...
Jag har hamnat i ett dåligt flow uppenbarligen..

Nu är jag i alla fall på benen igen och börjar känna mig som en normal människa igen.
SKÖNT!
(nej inte covid, jag testade mig två gånger med några dagars mellanrum)

Kan säga att jag blev otroligt kelad när jag var sjuk i alla fall...😍
Vår lille kattunge var som ett plåster på mig och han verkar "tro" jag är hans nya mamma...han till och med försökte snutta på min haka när vi har legat där och myst/varit sjuk.😂
Ja det avstyrde jag direkt för det tyckte inte jag var så mysigt 😉 men att jag blivit otroligt omsvärmad av denne lille katt är ingen underdrift.😻

Ja...lite kattmamma kan man väl förtstås vara också på sätt och vis.😗
Första gången jag blir sååå kärleksbombad av ett djur!
Helst ska han ligga på/vid huvudet...natt och dag när han inte gör sina andra små sysslor...😺

Mys. Mys. Mys.

En kattunge växer ju som bekant också upp så bara att passa på att njuta.👐

Tillbaka på jobbet har jag massor att komma ikapp med och problemlösningar och ditten och datten!
Just problem måste ju lösas och jag sliter mitt hår ikväll med det men det ger inget resultat så jag får vänta tills imorgon och försöka hitta andra lösningar med andra verktyg...
Suck...

När saker flyter på...då får man gjort saker i rimlig tid.
När det tar stopp...åh jag blir tokig och önskar bara man haft en jäkla support som kunnat fixa!
Som de som jobbar på stora företag...
Men, 
det gör inte jag...
Och nu har jag kört in i en förbaskad vägg!





Vi har fått hem härliga höstnyheter i klädväg och denna klänning landade i butiken igår.💜






Vår lille katt...😻
Jo han heter Vincent.

Vi hade många diskussioner innan vi kom överens...
Olivia, Eric och jag ville inte ge med oss och kunde inte komma överens...
Mannen han nöjde sig med att säga "Ni får bestämma"😂
Bäst så!

Kommer så klart bilder på honom snart!

Nu checkar jag ut för idag med en serie på SVT Play som jag hittade häromkvällen.
Spänning, så klart!

Hoppas ni haft fina dagar i sensommarvärmen!


& jo just det, vår nya ytterdörr har kommit på plats också i veckan...
Det blev sååå fint!
Jag är typ avundsjuk på mig själv så nöjd är jag!😄😇😂🙊🙉
Fantastiskt fint och så efterlängtat!!!!


Ha det fint.

Kram 
💚

Inga kommentarer: