onsdag 4 maj 2022

Sköna Maj.


Så blev det onsdag och dagarna i maj rullar på...
Det är ju nu man skulle vilja stoppa tiden...
Och samtidigt vill man att det ska börja grönska mera och vara klänningsvarmt och man vill se träd och buskar slå ut och blommor knoppas....

Mycket vill man i maj.😊


Till butiken har det kommit mera somriga fina varor...



Snygga dricksglas från Olsson & Jensen...

Kannor, tallrikar, dukar...
Visst ger det sköna sommarkänslor...😍




Jag har ju så många gånger skrivit om Magical Hydrangea.
Hortensiorna som blommar i 150 dagar och skiftar i färg över månaderna...
De är fantastiska!
Och nu är det ju full säsong på dem om man vill "investera" i en sådan.
Vi har just nu blå och rosa i butiken.
Jag rekommenderar dessa det varmaste.

När det blir lite varmare planterar jag ut och har dem ute.
Helt ljuvliga är de!😍



Den klättrande katten.
Läcker att låta en växt slingra sig upp i eller bara ha den som ren och skär dekoration i rabatt eller kruka.


Sommarfräscht!
💗💙💚






Alla dessa nyheter finns nu i butik och webshop.



Helgen som var blev en fin helg då man var frisk.
Hurra för det!
Vi grillade och grillade och jag hann en massa i trädgården som att börja så i odlingslådorna, slänga på gödsel på mina land, rensa och kantgräva...
Trädgården är verkligen en full sysselsättning om man så vill.
Men det vill inte jag...😂
Lite lagom är min melodi.
Jag vill ju hinna så mycket annat också,,,
Som tex att träna...
Och nu ska jag byta om, hoppas hinna åka iväg och träna idag!
Bästa energiboozten!

Hoppas allt är väl med dig.

Kram M
💗

Inga kommentarer: