lördag 14 maj 2022

Sommarklänningar!


Men kolla vilka fina sommarklänningar vi fått hem till butiken!
Såna där klänningar som får en att känna sig riktigt sommarfin!🌞


I handen har jag lövkojor...
En ljuvlig blomma att symbolisera försommar!💗





Den gröna är också heeelt ljuvlig!



Idag blåser det så man blir tokig...
Alla blommor vi sätter ut på trappan vill blåsa iväg och nja...inte så inspirerande för en majlördag känner jag som gärna velat njuta av trädgårdstid och en skön sol efter jobbet.
(men vem vill inte ha fint väder liksom...😊)
Nu vill man nog mest kura inne när vinden viner som tokig....
Vi får väl se.😇
 Tur man var ute och sådde förra helgen i alla fall för idag hade fröerna flugit iväg...😄

Födelsedagstiderna är här och det är kalas och fester och igår bakades det för glatta muggar hemma hos oss.
Ja jag bakade inte...😊men andra.
Gott smakade det (av både choklad och citron) och jag hann med ett träningspass.😍
Och då hade jag en citronkram med mig som kändes härligt hela det grymt jobbiga passet.
(en citronkram får man av den som bakar med citrus och då doften sen "fastnar" i kläderna...😇😃. Gott!😍)


De fina klänningarna finns i två olika storlekar.
S/M och L/XL.

Glad lördag på er.
💚

Inga kommentarer: