fredag 29 april 2022

Ett hus med utsikt och drömmen om en ny dörr...


 Vår utsikt och vackra rosen Venusta Pendula när den blommar.

Så underbart.
💗

Igår skrev jag att jag skulle åka och titta på ny ytterdörr till huset...



Här skymtar då dörren till höger som det nu är dags att byta ut då den verkligen sett sina bästa dagar...
Dörren är original sen Sydkrafts tid men den är så dålig nu och jag har drömt om att byta ut den sååå många år...
Jag har alltså varit iväg och kollat på dörrar nu och väntar på lite prisuppgifter då det dess värre inte är standardmått på denna dörr, så priset skenar...oj oj oj...men vad gör man inte för en dörr...😍
Samma gröna ska det vara för det är husets signatur men en ny dörr i lite gammaldags stil är min dröm så det ska det minsann bli.
Jag önskar lite detaljer på dörren och fönster upptill så det blir ljusinsläpp i vår hall.


Det känns så otroligt spännande detta eftersom jag verkligen längtat så länge...😇💚

Tänker också att jag ska ta hem mer singel så jag kan fylla på gångarna runt huset.
Uppfräschat ska det bli!

Planerar och drömmer. 😍
Det måste man.😊

Trevlig helg!

Kram M
💚

Inga kommentarer: